Naam:
Foto’s:
236
Video’s:

Over mijn reis

Teachers4Teachers"To meet, to connect, to learn!"

Teachers4Teachers is een organisatie die twee keer per jaar een reis organiseert naar Kenia. In het voorjaar bezoeken docenten basisscholen en middelbare scholen, in het najaar directieleden. De kracht van de organisatie zit in het investeren van de leerkrachten en directieleden.

Op 23 november 2016 ontving ik het nieuws dat de selectiecommissie van SOML mijn motitvatiebrief en persoonlijke leerdoelen aanleiding vonden om mij toestemming te geven voor deelname aan de voorjaarsreis. Het doel van deze reis is om workshops te organiseren voor Keniaanse collega's waarin zij leren om interactieve lessen te geven en om te gaan met verschillen tussen leerlingen (differentiëren).

Mijn duopartner en ik zullen tijdens deze reis naar zone Shimba Hills gaan. Tot deze zone horen 13 scholen. De komende dagen zal ik jullie allemaal op de hoogte houden van mijn ervaringen in Kenia!

Meer informatie over Teachers4Teachers: http://www.teachers4teachers.nl

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

België, Botswana, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Hongarije, Indonesië, Italië, Kenia, Lesotho, Namibië, Nederland, Oeganda, Panama, Rwanda, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.